CBD

Gemakkelijk terug in Shape, dankzij de Weekmeals app!

De zomer is in zicht, het moment waarop de meeste mensen iets aan hun ‘Summer body’ willen gaan doen.  Maar hoe kom je nu in shape zonder jezelf te hoeven uithongeren? Het antwoord is gemakkelijk; de App Weekmeals. Dé manier om doormiddel van gevarieerd en lekker eten jouw persoonlijke doel te behalen. Dankzij de App krijg je persoonlijke coaching op maat om jouw specifieke doel aan te pakken.

De App bevat een tal aan gezonde, lekkere en makkelijk te bereiden recepten. Er zijn meerdere opties beschikbaar voor ontbijt, lunch diner en snacks. Het handige van deze recepten is dat ze smaakvol zijn voor het hele gezin, dus je hoeft niet apart te koken. Daarnaast is het ook mogelijk om jouw favoriete eigen recepten toe te voegen aan de App.

Maar hoe helpt deze App je nu bij het behalen van jouw doelen?
Heel gemakkelijk, tijdens het intakegesprek met jouw coach bespreek je wat jouw doel is. Doormiddel van een aantal vragen wordt bepaald hoe dit doel te bereiken is. De App berekend automatisch een inname hoeveelheid per dag, houd je je aan deze hoeveelheid dan zorgt dit ervoor dat jij je doel zult behalen. Zelf kun je nu aan de slag met het invullen van maaltijden. Kies een van de recepten uit de app of voeg jouw eigen recept toe. De App past automatisch aan hoeveel je nodig hebt per maaltijd zodat je per dag niet meer binnenkrijgt dan nodig. Eet je tijdens het ontbijt iets meer, geef dit dan aan in de App en de hoeveelheid van de andere maaltijden wordt aangepast.

Wat het extra gemakkelijk maakt is dat de App automatisch een boodschappenlijstje uitdraait met alle ingrediënten op volgorde van de looproute in de supermarkt. Heb je weinig tijd vul dan in een keer je maaltijden toe voor een aantal dagen.

Aan de slag

Ben je overtuigd van de App Weekmeals? Dan is het tijd om aan de slag te gaan. Hoe dit in zijn werk gaat leggen wij kort uit:

  1. Schrijf je in op onze website en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
  2. We plannen een intakegesprek waarin we jouw persoonlijke doelen bespreken.
  3. Plan jouw maaltijden (vooruit) in de weekplanner. De weekplanner past automatisch jouw calorie en eiwitdoel aan.
  4. Maak een boodschappenlijst, je kunt hier aanpassen hoeveel personen mee willen eten. Vink de boodschappen af die je eventueel al in huis hebt.
  5. Heb je alles in huis, dan kun je nu aan de slag!
  6. Maandelijks houdt jouw coach contact over de voortgang.

Nieuwsgierig geworden? Neem contact op via info@cbdandsport.com voor uitgebreide informatie.

Related Posts

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *